Bezoek van thuis!

27 december 2022 - Málaga, Spanje

Dinsdag 27 December zijn we met zijn drieën naar het Romeins theater gegaan en eigenlijk wilden we later nog naar het kasteel Alcazaba. Helaas ging dit kasteel om 17:00 al dicht, dus hebben we nog even een rondje gelopen door het centrum. Om 21:00 was Pascal aangekomen in Málaga, het was wel even gek om hem weer te zien haha, maar gelukkig was het gauw al weer goed! Ik kreeg eerst een rondleiding door zijn appartementje en daarna hebben we nog gekletst over van alles en nog wat Het was dinsdag, dus alles was snel dicht. We konden dus niet meer in een restaurantje eten, omdat alles al dicht was. Dus hebben we maar kebab gehaald bij de shoarmatent haha!

De volgende ochtend heerlijk uitgeslapen en daarna wilde Pascal zien waar ik naar school ging. Dus samen in de metro naar school en later zien waar ik dus les heb haha, in de avond wilde ik graag tapas eten. Pascal had de drukte in de stad niet voorspeld en was een beetje chagrijnig haha. Ik weet dat je hier meestal wel even moet wachten, omdat alle restaurants vol zitten in de avond. Pascal vond dit echt niet kunnen en wilde verder kijken, want hij geloofde gewoon niet dat alles vol zat. Toen kwam hij er achter dat alles echt vol zat en dat hij toch moest wachten, dit kon hij echt niet hebben hahah! We hebben samen gegeten bij Casa Lola, dit vind ik nog steeds een van de lekkerste tapasbar van Málaga, Pascal vond het ook heel lekker!

Donderdag heb ik Pascal het strand laten zien, hij wilde er helaas niet over heen lopen, echt saai, haha. Maar goed daarna hebben we bij een tentje gegeten aan de kust en hierna zijn we op de catamaran geweest. In de begin werd ik een beetje misselijk door de golven haha, maar later ging het wel weer. We hebben samen de zonsondergang gezien op de boot! Na de boottocht hebben we bij een Koreaans restaurant gegeten, Kimchibowl heette het, ik heb hier voor de eerste keer een bao bun geprobeerd. Een soort bapao broodje met gebakken eend en groente er in, echt heel erg lekker! Voor het hoofdgerecht heb ik zelf een pokebowl samengesteld, ook deze vond ik echt heerlijk! De ober van dit restaurant vond ik in het begin wel grappig, alleen later werd hij te speels en een beetje vervelend, maar goed!

Er kwam een zwerver langs onze tafel, ze sprak ons aan, ze vroeg of ze wat eten mocht hebben. Ze herhaalde vaker dat ze geen geld wilde, maar graag eten zou willen hebben en vroeg of wij haar eten willen geven. Dit vond ik echt heel zielig en kon het eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen om haar weg te sturen. Ze heeft rijst met kip besteld en we hebben haar nog 20 euro meegegeven zodat ze morgen ook nog eten kan kopen. Ze was echt heel erg dankbaar en wenste ons een gelukkig nieuw jaar!

Vrijdag avond ging Pascal alweer weg, hij vond het zelf veel te kort, haha! Dus zijn koffer ingepakt en bij mijn appartement neergezet. Samen hebben we nog gegeten in de stad en later nog een beetje gechilled in mijn appartement. Om 17:00 heb ik een uber besteld voor Pascal, ik ben zelf ook mee gegaan naar het vliegveld om hem nog even wat langer bij hem te zijn, hahah. Daarna ben ik met de taxi weer naar huis gegaan!

Om 22:00 kwam Jos in málaga aan, een hele drukke dag dus, haha! Ik had wat eten gemaakt, zodat Jos gelijk even wat kon eten. Hij was erg moe dus is ook vroeg gaan slapen!

27-12-2022 tot en met 30-12-2022

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade