Buddy ontmoet

15 oktober 2022 - Málaga, Spanje

Op zaterdag zijn Elize en ik voor de eerste keer naar de sportschool geweest. We hebben onze armen, buik en rug getraind, na het douchen had ik al last van spierpijn, haha. In de avond zijn we naar het steakrestaurant 'Carbón Carbón' geweest, ik heb hier een lekkere steak gehad. De serveerder van het restaurant vond mij volgens mij wel leuk haha, hij begon met mij te kletsen toen ik in de rij stond te wachten. Even later kreeg ik al mijn drankjes van 'het huis' en kreeg ik zelfs een toetje van 'het huis' haha. Ik heb een hele leuke avond gehad!

Zondag heb ik voor het eerst mijn buddy ontmoet, zijn naam is Ismael. Hij lijkt mij een aardige jongen, maar ik voel niet gelijk een klik met hem. Hij heeft mij de campus laten zien en verteld waar elk gebouw van is. Daarna zijn we een ander dorp ingelopen en hebben daar pizza gegeten! In de avond hebben Elize en ik zelf pasta carbonara gemaakt, ik was verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk was te maken... En lekker het eten was ook nog eens heel erg lekker!