Fantastic text dramatization!

12 december 2022 - Málaga, Spanje

Maandag was het weer tijd voor mijn favoriete vak, Sjamanisme! We moesten weer een tekst lezen en hier een samenvatting over maken en presenteren aan de klas. Ik had geen zin om weer een presentatie te doen, dus ik stelde voor om een liedje of toneelstuk maken. Lina vond dit een super idee, we kozen uiteindelijke voor een toneelstuk. De tekst ging over een persoon die erg ziek was. Deze persoon kreeg een visioen waarin de god Sangi langs kwam. Deze persoon kreeg een papier van Sangi met 21 teksten die hij moest opeten, dit deed hij. Deze persoon werd beter en deelde het geloof van Sangi met de rest van de wereld. Later werden de aanhangers aangehouden door de politie omdat we onwaarheden zouden verkondigen, in de gevangenis werden ze gedood. Dus, Lina, Lisa, Elize en ik hebben dit verhaal als een toneelstuk gepresenteerd aan de klas. De docent vond het fantastisch, zelfs na de les kregen we nog een mailtje van haar, hahaha. Ze schreef ons dit:'Congratulations to Lina Reitze, Lisa Walter, Jris V. Voorthuijsen and Elize van der Veen for their amaizing presentation on class today!!! Fantastic text dramatization!!!! Very good job.'