Lekker naar 'huis'

9 december 2022 - Málaga, Spanje

Vrijdag was de dag dat we weer naar huis zouden gaan. We hadden een strak schema, want we moesten onze fietsen nog terug brengen. Al onze spullen moesten mee op de rug, want we hadden geen tijd meer om terug te gaan naar ons hotel. Dus, als een dikke pakezel, met al mijn spullen in mijn tas gepropt, 1,5 uur gefietst om de fietsen terug te brengen , haha! Het fietsen op de snelwegen vond ik totaal niet meer eng, het was eigenlijk best mooi in deze omgeving!

Nadat we de fietst hebben terug gebracht, heb ik nog een souvenir magneetje gekocht voor thuis thuis. Daarna zijn we met de bus naar het vliegveld gereden. Op het vliegveld konden we weer met onze tickets op onze telefoon inchecken dus dat ging heel snel. Bij de poortjes werd ik er wel even uitgehaald, omdat ze dachten dat ik drugs aan mijn lichaam had. Er werd een test gedaan en toen mocht ik gelukkig ook doorlopen.

Deze reis in het vliegtuig was stukken beter dan de heenreis, bijna geen turbulentie en een fijne landing. Toen ik in het vliegtuig zat, miste ik het om naar thuis thuis te gaan. Het gevoel van thuiskomen na vakantie had ik behoefte aan. Eenmaal bij ons huis aangekomen, was dat gevoel ook wel weer klaar.

In de avond heb ik het WK met Ji Heyon gekeken in ons appartement. Samen hebben we wat biertjes gedronken, spelletjes gedaan en later zijn we naar de bar gegaan. Hier hebben we Ji Heyon leren sjoelen, haha...  het ging best goed voor haar eerste keer! Ook hebben we de shotjes krokodil gedaan, ook heel erg leuk! Aan de eind van de avond zijn we meegelopen met Ji Heyon en hebben we haar huis nog even gezien, echt één dikke bende hahaha. Overal kleren en noodles haha, maar daar ben je ook student voor zeg ik dan maar ;)