van alles en nog wat!

18 september 2022 - Málaga, Spanje

Vandaag heb ik uit kunnen slapen tot 11:00, daar was ik wel even aan toe zeg! Ik heb vandaag eigenlijk van alles gedaan. Eerst ben ik naar de mediamarkt gegaan, om te kijken of ze daar een Kärcher cs 2 hadden. Dit is een stoomreiniger, ik had gelezen dat de hitte van de stoom de bed wantsen dood maken. Toen ik daar was, was dat ding natuurlijk weer niet op voorraad. Woensdag kan ik de reiniger ophalen!

Vanuit de mediamarkt ben ik door gegaan naar een ander groot winkelcentrum met allemaal winkels. Kledingwinkels, elektronicawinkels, salons, echt van alles! Ik kwam bij een winkel terecht waar ze afbeeldingen van game karakters op kleding hadden gezet. Er waren T-shirts en truien van Pokemon, Fortnite, Sonnic, etc. Echt heel leuk! Ik besloot om een paar T-shirts mee te nemen voor de mensen thuis!

Om 15:00 was ik weer in ons appartement, ik wilde graag thuis zijn want dan kon ik het nieuwe seizoen van Fortnite spelen haha. Samen met Vera en Nathan heb ik het nieuwe seizoen ingeleid. In de avond hebben Elize en ik nog wat schoon gemaakt in het huis. Tijdens het schoonmaken vroegen we ons af wat we wilde eten. Ik had zo'n zin in pizza, maar wist dat er nog gehakt in de koelkast lag. Ik vind het zonde om eten weg te gooien, dus zou ik gehaktballen maken. Toen ik het gehakt uit de koelkast pakte, was het twee dagen over de datum. Voor mij stiekem eigenlijk niet zo erg, want nu MOEST ik wel pizza eten, heel vervelend ;).

Ik heb voor de eerste keer de buitenlandse Thuisbezorgd geprobeerd, hier heet het 'Just eat'. We hebben een pizza besteld via de Just eat site. We moesten ons nummer en email invullen, hier ging het al mis want in Málaga hebben ze 9 nummers in plaats van 10, zoals in Nederland. Dus we konden ons nummer niet invullen, gelukkig wel onze mail. Even later kregen we een mail dat de bestelling pas werd doorgevoerd als we de bestelling hadden geverifieerd via een belletje. Via de telefoon belden wij naar de site, we hoorden alleen maar Spaanse taal, ik begreep er niks van hahah. Gelukkig werden we even later terug gebeld en hebben we onze bestelling doorgevoerd. Al snel was onze pizza er, we hadden veel kleingeld gegeven aan de bezorger. De bezorger had geen zin om te tellen volgens mij, want hij vroeg gewoon of het 15,75 was. Toen wij ja knikten, ging hij er gewoon vandoor haha.

Ik heb lekker van de pizza genoten en een filmpje gekeken op Youtube. Later in de avond heb ik lang gebeld met Danique, we hebben bijna 2 uur gebeld haha.. ik mis het af en toe wel dat ik gewoon even kan afspreken met vriendinnen thuis, gelukkig bestaat nu de telefoon :))