De Kärcher SC 2

19 september 2022 - Málaga, Spanje

Ik heb vannacht gedroomd dat er hele grote bed wantsen op mij liepen en niet van mij af wilde gaan. Ik heb daarom niet heel lekker geslapen, om 05:30 zag ik de wekker voor de laatste keer. Tot dat ik ineens wakker werd door een raar geluid die ik niet goed kende, ik dacht 'Het zal wel, ik wil nog lekker door slapen'. Toen Elize zei dat er iemand voor de deur stond, was mijn eerste reactie ook dat ze later wel terug konden komen haha. Toch ben ik er uit gegaan om te kijken wie voor de deur stond, het waren buurman en buurman. Weer was dit niet de afspraak, de afspraak was dat wij de tijd doorgestuurd zouden krijgen dat ze langs zouden komen... Maar goed we zijn het nu ondertussen wel gewend haha!

Ze kwamen binnen met een stoomreiniger, helemaal fantastisch dachten wij. Buurman en buurman hebben 1 muur gestoomd en de bank alleen van de buitenkant gestoomd. Dus we zeiden al tegen elkaar 'Dit doen wij straks zelf nog wel even opnieuw'. Deze dag zijn wij bezig geweest om het hele huis te stomen en nogmaals schoon te maken, we kwamen nog een beestje tegen, we weten niet zeker of dit een bed wants was. Maar even hè, wat een fantastisch ding is dat zeg, de Kärcher! Hij maakt echt alles schoon, de kasten, de plinten, de muur, de bank, nou echt alles! Ik heb gewoon genoten van het schoonmaken met de stoomreiniger hahah.

In de middag hebben we een pauze genomen, we zijn naar het postkantoor gegaan om kaartjes te sturen naar thuis thuis. Daarna zijn we gestopt bij de cocktailbar, hier heb ik een heerlijk verfrissende mojito gehad. Ook hebben we nachos besteld, dit ging er super in! Daarna nog even naar de winkel om lekkere snacks te halen, want dat hadden wij wel verdient vonden wij haha