cocktail bingo

7 november 2022 - Málaga, Spanje

07-11-22 tot 11-11-22

In het weekend heb ik eigenlijk niet heel veel gedaan, alleen heerlijk uitgerust, wat opgeruimd en boodschappen gedaan. In het weekend heb ik voor de eerste keer de Spaanse churros gegeten. De churos zijn erg anders dan de gene die ik in Nederland altijd heb haha. De churos hier smaken eigenlijk wel een beetje naar oliebollen, alleen dan in een andere vorm! Bij de churros had ik twee soorten chocoladesaus een heerlijke frisse smoothie.

Voor de rest heb ik mijn vakken weer gevolgd aan de Universiteit. De hoogte punten van deze week zijn dat ik met commercial law op een gegeven moment helemaal de kluts kwijt was haha. De docent had het hele bord vol gekladderd met allerlei economische grafieken en tabellen. Verder hadden we blijkbaar in de les van mensenrechten en burgerschap een presentatie moeten voorbereiden. Dus samen met mijn groepje hebben we binnen 5 minuten een presentatie in elkaar gemaakt en gepresenteerd! De docent vond het een interessante en leuke presentatie haha.

Ik werd deze week een aantal keer wakker, omdat het zo koud was 's nachts... Ook niet heel gek als ik alleen onder een lakentje slaap haha. Ik ben naar de primark gegaan en heb een heerlijke warme deken voor 9 euro gekocht, ik heb die nacht geslapen als een roosje haha ;)

Donderdag was een lange dag van 09:00  tot 21:00t. Na deze lange schooldag zijn we naar de buddy van Elize gegaan bij de cocktail bingo. Bij een cocktail kreeg ik een bingokaart, waar ik mee kon spelen. Op deze manier kon ik de cijfers horen haha, heel educatief hoor zo'n cocktail bingo. Om 12:30 was de Bingo afgelopen en was het ook weer tijd om naar huis te gaan, omdat ik de volgende dag weer vroeg les had. De metro's gaan niet meer na 23:00, dus dit betekende dat Elize en ik met de bus naar huis moesten. Jeetje zeg! Het is net of deze bus elk moment uit elkaar kon vallen haha. Elize en ik vlogen nog net niet door de bus heen hahah!