Voor de eerste keer écht gefietst!

20 september 2022 - Málaga, Spanje

Vanmorgen werden we wéér wakker gemaakt door buurman en buurman. Deze keer ging ik er gelijk uit om kleren aan te doen. Alleen had ik geen korte broeken of rokjes mee, want ik had alles aan de lijn en dit was nog nat haha. Dus heb ik een lange broek gepakt om aan te doen en gauw de deur open gedaan. Buurman en buurman praatten in het Spaans tegen mij, terwijl ze weten dat ik geen Spaans versta. Ik probeer te communiceren met de mannen via Translaten. Elke keer als ik hen niet versta, zeggen ze de zin gewoon nog een keer, maar dan harder haha. Alsof ik het wel versta als je het harder zegt. Uiteindelijk zijn we er uit gekomen met Google translate. Buurman en buurman hebben een aantal gaatjes dicht gemaakt in de rechter slaapkamer, maar lang niet alles. Elize en ik hebben zelf nog gestoomd in het appartement.

In de middag zijn we naar de fietsenmaker geweest, in het centrum. We vroegen hem of hij onze banden kon oppompen, hij vertelde dat er elke dag een gratis fietspomp buiten stond. We hebben de banden opgepompt en zijn weer naar huis gelopen. Ik heb vandaag ook contact gehad met een man voor een tweede fietst. Zodat Elize en ik allebei een fiets hebben. Ik heb een mooie mountainbike gevonden, op 2 kilometer afstand van ons appartement. De man kon alleen maar Spaans, dus heb ik alles in translate gezet en gehoopt dat hij mij zou begrijpen. Volgens mij ging het helemaal goed, want er staat morgen een afspraak om 09:30!

Thuis hadden we broccoli liggen, die eigenlijk echt op moest, maar ik had er gewoon geen zin in haha. Dus heb ik een soepje gemaakt van de broccoli, het was echt hele lekkere soep! Na het eten hebben we de fietst uitgeprobeerd. Voor de eerste keer heb ik gefietst in Málaga, echt heel erg leuk! De fiets fietst harstikke goed en je gaat heel snel over de wegen. Ik heb nu al zin om morgen te gaan fietsen in plaats van te lopen haha