Word ik nou weer wakker gemaakt door buurman en buurman?!

21 september 2022 - Málaga, Spanje

Om 08:30 ging de wekker, ik werd boos omdat ik dacht dat ik wéér werd wakker gemaakt door buurman en buurman. Maar dit was gewoon de wekker haha. Om 09:30 had ik afgesproken met een man om de mountainbike te bekijken. Om 09:00 gingen we weg en waren precies om 09:30 bij de man, hij begroette ons erg vriendelijk! De man kon inderdaad alleen maar Spaans praten. Gelukkig kon ik de man verstaan door de handgebaren er bij. Ik heb een rondje gefietst op de fiets, de fiets deed het prima. De fiets tappers zaten alleen een beetje los. De man vertelde dat hij de kosten wel wil dekken als het geld kost bij de fietsenmaker, we bedankten de man en zijn weer naar huis gegaan. De heenreis duurde zo'n 30 minuten en op de terugweg ging ik als een speer, ik was binnen 10 minuten weer thuis.

Bij terugkomst was ik nog zo moe van gister dat ik gelijk weer in bed ben gaan liggen haha.. Ik was het volgens mij wel even nodig want ik heb tot 13:00 geslapen. Elize ging ook weer slapen, want zij was ook nog moe. Tijdens ons dutjes heeft ze wel 4 keer gevraagd in haar droom of er iemand voor de deur stond. Ik wist zeker dat er niemand voor de deur stond, dus zei ook steeds 'nee'. Elize is er wel een paar keer uit gegaan om te kijken of er iemand voor de deur stond... er stond niemand voor de deur. Door de drukte van afgelopen dagen, dacht ze constant gestoord werd in haar rustmoment. Het is natuurlijk niet leuk dat je zo'n opgejut gevoel hebt, maar we konden er samen gelukkig wel om lachen.

Na onze vervroegde siësta zijn we op de fietsen naar het centrum gefietst om sloten te kopen bij de decatlon. Daarna zijn we doorgefietst naar de fietsenmaker en lieten de trappers zien. De fietsenmaker vertelde dat er door het schoonmaken een klein gat is ontstaan, het koste ongeveer 15 euro. We kunnen deze fiets morgen weer ophalen. Daar ben ik echt blij mee, want het gaat echt stukken sneller op de fiets. Ik heb nu ook al zin om naar de metro te fietsen haha.

In de middag hadden we afgesproken op het strand met een ander studiegenootje, ik had eigenlijk helemaal geen zin, omdat ik nog steeds een beetje moe was. Toch zijn we gegaan, ik heb lekker gedommeld op het strand en werd na een uurtje weer wakker. Ik heb daarna nog even gelezen in mijn boek. Het boek gaat over en vrouw die als psycholoog werkt en nu zelf tegen haar problemen aanloopt in het vak. Ik vind het een erg spannend en interessant boek, het leest daarom voor mij lekker door!

Om 18:00 zijn Elize en ik weer vertrokken richting ons appartement. Op de terugweg zijn we langs het postkantoor gegaan om te kijken of we misschien nog post hadden, dit was echter niet het geval. Ik lieg niet als ik zeg dat die vrouw het heel erg vond, ze bood wel 3 keer haar excuses aan en zei vol hoop dat het er misschien morgen was. Ze hield haar handen voor haar gezicht, het leek bijna of ze zou gaan huilen haha. Ik vond het een grappige reactie van die vrouw, wel heel erg lief!