Mijn eerste Siësta!

7 september 2022 - Málaga, Spanje

Vandaag heb ik mijn nieuwe school gemaild voor de aankomst brief. Als deze brief is ondertekend door mijn mentor in Málaga, krijg ik namelijk mijn Erasmusbeurs. Verder zijn Elize en ik naar een soort Spaanse Xenos geweest om spullen te kopen voor ons appartement. We hebben wat handdoeken gekocht, stekkerdozen, wasmanden, enzovoorts... Het voelde heel fijn om die spulletjes te hebben, zo konden we ons appartement nog even wat meer ons eigen plekje maken. Het aller aller fijnste vond ik dat ik mijn eigen dekbed overtrek had gekocht, nu kon eindelijk dat vieze oude ding van mijn bed af haha. Ik was zoo blij dat ik nu een nieuw fris bed had waar ik lekker in kon slapen.

Na het winkelen waren we eigenlijk best heel moe, ik denk nog van de reis van gisteren. Dus... voor het eerst heb ik een Siësta gehouden. Van 14:00 tot 17:00 heb ik een dutje gedaan haha, ik heb heerlijk geslapen en voelde mij ook weer wat meer uitgerust. Elize en ik hadden besloten om thuis een salade te maken en mee te nemen naar het strand om daar de zonsondergang te bekijken. Richting het strand moet je eerst een hoge straat op lopen, dan is er een bocht en dan moet je weer heel stijl weer naar beneden. Nou, dit is écht de dodenbocht. Die hoek is zo glad dat ik bijna uitgleed over de gladde stoep hahah, gelukkig kon ik mij nog net vast pakken.

toen wij eenmaal op het strand waren aangekomen, moest ik zo hard lachen. Elize begreep niet goed waarom ik ineens zo moest lachen. Ik liet haar zien dat je de zonsondergang helemaal niet kan zien als je op het strand zit, maar dat de zonsondergang aan de andere kant van de stad zichtbaar is. Elize moest ook erg lachen. We hadden zo'n mooi idee om lekker te koken en dat dan mee te nemen naar het strand om de zonsondergang te zien. En dan er achter komen dat de zonsondergang daar helemaal niet te zien is,  we lagen beiden in een deuk haha. We hebben als nog de salade opgegeten bij het strand, het was een hele mooie en rustige avond.

0651B3B5-6452-4880-9B17-C3D7B2ADC9BB