De voetbal gevangenis!

8 september 2022 - Málaga, Spanje

Vandaag was een stranddagje voor ons, ik ben al een klein beetje verkleurd. Op de terugweg kwamen we langs een toeristententje. Bij dit tentje hebben we de kaart van Málaga gekocht. Op deze kaart staan de mooie bezienswaardigheden van Málaga. Het lijkt ons leuk om al deze dingen eens te bekijken. Ook leek het ons handig om de metro en treinlijnen de kleuren op onze kaart, zodat we kunnen zien waar we heen moeten als we straks naar school gaan.  In de avond hebben we onze keuken uitgeprobeerd en onze eerste warme maaltijd gemaakt. Lekkere spaghetti, lekker snel en makkelijk. De spaghetti saus hadden we uit blik, deze is hier wat zoeter van smaakt dan die uit Nederland. In de avond hebben we het spelletje 'keer op keer' gespeeld.

Al wat later in de avond hebben we nog een kleine wandeling gemaakt. We wilden ook een beetje de andere kant van de stad zien, dus zijn we die richting op gegaan. Tijdens onze wandeling zagen we een groot bord met voetbalveld, dus ik wilde natuurlijk even kijken. We komen daar aan en zien alleen maar een hele grote stenen muur, het leek wel op een gevangenis. In deze grote muren zit blijkbaar een voetbalveld. Ik vond het zo apart dat ze daar niet even kon kijken, het zag er heel onvriendelijk uit. Misschien toch nog een idee om daar te kijken als het dag is haha.